Fantasy PBF. Gra jest obecnie w fazie BETA.
 
IndeksCalendarFAQSzukajGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Magia Wtajemniczeń

Go down 
AutorWiadomość
Nilkhari

avatar

Liczba postów : 70

Karta Postaci
Imię Postaci: Alicca Vittorei
Rasa: Elf Księżycowy
Wzrost: 152 cm

PisanieTemat: Magia Wtajemniczeń   Wto Mar 20, 2018 3:47 pm

Czary będą z czasem uzupełniane
Powrót do góry Go down
Nilkhari

avatar

Liczba postów : 70

Karta Postaci
Imię Postaci: Alicca Vittorei
Rasa: Elf Księżycowy
Wzrost: 152 cm

PisanieTemat: Re: Magia Wtajemniczeń   Sro Kwi 25, 2018 9:08 pm

0-POZIOMOWE ZAKLĘCIA

Dotyk zmęczenia: Udany atak dotykowy powoduje zmęczenie ofiary.

Zranienie nieumarłego
: Zadaje jednemu nieumarłemu obrażenia.

Cienista istota - cienista postać, nie mogąca atakować, lecz może się poruszać.

Cieniste ostrza - Tworzy cieniste ostrza, które nie powodują ran, lecz po trafieniu wywołują ogromny ból u trafionego

Krajobrazowa halucynacja: Sprawia, że obszar pewnego rodzaju wygląda zupełnie

Otumanienie: Humanoidalna istota traci następna akcje.

Odporność: Podmiot otrzymuje +1 do rzutów obronnych.

Wykrycie magii: Wykrywa czary i magiczne przedmioty w zasięgu 18 m.

Wykrycie trucizny
: Wykrywa truciznę w jednej istocie lub przedmiocie.

Dłoń maga: Telekineza na 2,5 kg.

Naprawa: Dokonuje drobnych napraw przedmiotu.

Otwarcie/zamkniecie: Otwiera lub zamyka małe i lekkie rzeczy.

Wybuch kwasu: Kula zadająca obrażenia od kwasu.

Mistyczny znak:
Umożliwia zapisanie prywatnej runy (widocznej lub nie).

Kuglarstwo
: Powołuje do istnienia drobne sztuczki.

Promień mrozu:
Promień zadający obrażenia od zimna.

Raca: Istota pada ofiara olśnienia (–1 do testów ataków).

Światło: Przedmiot rozświetla się niczym pochodnia.

Tańczące światła: Tworzy pochodnie i innego typu światła.

Widmowy odgłos: Tworzy złudne dźwieki.
Powrót do góry Go down
Nilkhari

avatar

Liczba postów : 70

Karta Postaci
Imię Postaci: Alicca Vittorei
Rasa: Elf Księżycowy
Wzrost: 152 cm

PisanieTemat: Re: Magia Wtajemniczeń   Sro Kwi 25, 2018 9:08 pm

1-POZIOMOWE ZAKLĘCIA


Alarm: Strzeże obszaru/osoby, jeżeli ktoś naruszy wyznaczone pole, w głowie strzeżonej osoby oraz rzucającego czar, rozbrzmiewa głośny pisk.

Brzuchomówstwo: Przez 1 min pozwala zmieniać źródło pochodzenia głosu.

Dezorientacja, słabsza: Jedna istota jest zdezorientowana przez rundę.

Hipnoza: Wywołuje fascynacje.

Identyfikacja:
Wyjawia cechy magicznego przedmiotu.

Leczenie lekkich ran: Leczy

Magiczna aura Nystula: Zmienia magiczna aurę przedmiotu.

Milczący obraz: Tworzy wymyślona przez ciebie pomniejsza iluzje.

Niewidoczny służacy: Niewidzialny efekt mocy wykonuje twoje rozkazy.

Niewykrywalny charakter: Ukrywa charakter na 24 godziny.

Ożywienie liny: Lina porusza się zgodnie z twoja wola.

Przebranie: Zmienia wygląd czarującego, bądź innej osoby.

Przełamanie strachu: Tłumi strach lub zapewnia +4 do rzutów obronnych na strach jednemu podmiotowi.

Przyzwanie potwora I: Sprowadza pozaplanarne stworzenie, które walczy po twojej stronie.

Rozumienie języków: Rozumiesz wszystkie języki i odczytujesz ich alfabet

Wykrycie aury - tworzy magiczną linę, która prowadzi czarującego do poszukiwanego przedmiotu magicznego, bądź innej czarującej osoby.

Schowanie przedmiotu:
Maskuje przedmiot przed szpiegowaniem.

Spadające piórko
: Przedmioty i istoty spadają powoli.

Szybki odwrót: Twoja szybkość zwiększa się o 9 m.

Tłuszcz: Sprawia, że przedmiot lub podłoże staje się śliskie.

Upiorny śmiech Tashy: Podmiot traci akcje na 1 rundę

Uśpienie: Układa do magicznego snu.

Wykrycie sekretnych drzwi: Ujawnia sekretne drzwi w zasięgu 18 m.

Wymazywanie:
Powoduje znikniecie zwykłych i magicznych zapisków.

Wywołanie strachu: Jedna istota ucieka przed Tobą.

Zauroczenie osoby: Sprawia, że jedna osoba staje się twoim przyjacielem.
Powrót do góry Go down
Nilkhari

avatar

Liczba postów : 70

Karta Postaci
Imię Postaci: Alicca Vittorei
Rasa: Elf Księżycowy
Wzrost: 152 cm

PisanieTemat: Re: Magia Wtajemniczeń   Sro Kwi 25, 2018 9:09 pm

2-POZIOMOWE ZAKLĘCIA
Ciemność: Nienaturalne cienie zalegają na obszarze o promieniu 6 m.

Cisza: Neguje dźwięki w promieniu 4,5 m.

Telepatia jednostronna - pozwala kontaktować się z osobami w odległości do 50 km, jednakże działa to tylko w jedną stronę.

Cieniste pnącza - wystrzeliwuje cieniste pnącza, oplątujące ofiarę, bądź ranią ją.

Eksplozja dźwięków: Zadaje ofiarom obrażenia od dźwięku; może je oszołomić.

Gracja kota: Podmiot zyskuje zwiększoną zręczność.

Heroizm:
Zapewnia +2 do testów ataków, rzutów obronnych i testów umiejętnosci.

Hipnotyczny wzór: Wywołuje fascynacje

Języki: Umożliwia mówienie w jednym języku.

Leczenie średnich ran: Leczy średnie rany.

Lustrzane odbicie: Tworzy fałszywe duplikaty twojej osoby w liczbie 2

Niewidzialność:
Podmiot staje się niewidzialny, lecz słyszalny i czuć jej zapach.

Opóźnienie działania trucizny
: Powstrzymuje działanie trucizny, która nie krzywdzi podmiotu przez 1 godzinę.

Otumanienie potwora:
żywe istoty tracą następną akcje.

Pirotechnika: Przemienia ogień w oślepiające światło lub duszący dym.

Pomniejszy obraz: Tworzy wymyśloną istotę, która może się odezwać, bądź wydać dźwięk, lecz niezbyt wiele.

Przeinaczenie magii: Wprowadza w błąd percepcje istoty lub przedmiotu.

Przekształcenie siebie: Pozwala przybrać postać podobnej istoty.

Przyzwanie potwora II: Sprowadza pozaplanarne stworzenie, które walczy po twojej stronie.

Przyzwanie roju: Przyzywa rój nietoperzy, szczurów lub pająków.

Rozmycie: 20% ataków wymierzonych w podmiot chybia.

Roztrzaskanie: Dźwiękowe wibracje powodują uszkodzenia przedmiotów lub kryształowych istot.

Skrzący pył: Oślepia stworzenia; obrysowuje niewidzialne istoty.

Sugestia: Zmusza podmiot do wykonania wskazanego działania.

Szepczący wiatr: Wysyła krótka wiadomość na odległość

ślepota/głuchota: Sprawia, że ofiara staje się ślepa lub głucha.

Unieruchomienie osoby: Paraliżuje jednego humanoida.

Uspokojenie emocji: Uspokaja istoty, negując efekty związane z emocjami.

Wykrycie myśli
: Pozwala “wsłuchiwać się” w powierzchowne myśli.

Wystraszenie:
Wywołuje panikę w istotach.

Otumanienie potwora: żywe istoty tracą nastepną akcje.

Odrzuć Mistyczny zamek: Magicznie zamyka skrzynie, drzwi czy podwoje.

Ochrona przed strzałami: Podmiot staje się niepodatny na większość ataków
dystansowych.

Odporność na energie: Pozwala zignorować atak spowodowany przez energie konkretnego rodzaju.

Zlokalizowanie przedmiotu: Wskazuje kierunek, w jakim znajduje się przedmiot

Zobaczenie niewidzialnego: Ujawnia niewidzialne stworzenia i przedmioty.


Kołatka:
Otwiera zamknięte lub magicznie zapieczętowane drzwi.

Chmura mgły: Mgła ogranicza pole widzenia.

Pajeczyna: Lepka pajęczyna wypełnia obszar w fali o promieniu 6 m.

Nieustajacy płomien: Tworzy permanentna, niewydzielająca ciepła pochodnie.

Płomienny promień:
Atak dotykowy dystansowy

Płonąca sfera: Tworzy toczącą się kule ognia

Podmuch wiatru: Odpycha lub przewraca małe istoty.

Słoneczne ciało:
Z ciała rzucającego czar emanuje ogień i światło o promieniu 1,5 m.
Powrót do góry Go down
Nilkhari

avatar

Liczba postów : 70

Karta Postaci
Imię Postaci: Alicca Vittorei
Rasa: Elf Księżycowy
Wzrost: 152 cm

PisanieTemat: Re: Magia Wtajemniczeń   Sro Kwi 25, 2018 9:09 pm

3-POZIOMOWE ZAKLĘCIA

Leczenie poważnych ran - leczy poważne rany.

Iluzoryczne pismo: Tworzy zapiski, które może odczytać tylko wybrana osoba.

Sfera niewidzialności: Rzucający zaklęcie może ukryć siebie bądź każdą osobę znajdującą sie w promieniu 3 metrów. Iluzja powoduje jedynie niewidzialność, nie ukrywa dźwięków, ani zapachów. Ukryci mogą się poruszać i atakować.

Zaawansowany obraz: Tworzy wymyśloną przez ciebie postać, która może wydawać dźwięki i pachnieć.

Dotyk wampira: Dotyk zadaje obrażenia, jednocześnie lecząc rzucającego.

Promień wyczerpania: Promień sprawia, że ofiara jest wyczerpana.

Spowolniony rozkład: Chroni przed rozkładem jedne zwłoki.

Zatrzymanie nieumarłego: Unieruchamia nieumarłego na 1 runda

Głęboka drzemka: Usypia istoty.

Unieruchomienie osoby: Paraliżuje jednego humanoida na 1 rundę

Magiczny krąg przeciw chaosowi/dobru/prawu/złu: Jak czar ochrony, ale promień 3 m

Niewykrywalność:
Ukrywa podmiot przed poznaniem i szpiegowaniem.

Rozproszenie magii: Neguje efekty magiczne i zaklęcia.

Wybuchające runy: Tworzy runy, które po nadepnięciu wybuchają

Jasnosłyszenie/jasnowidzenie: Pozwala przez 1 min słyszeć lub widzieć na odległość.

Latanie: Podmiot lata z szybkością 18 m.

Postać gazowa: Podmiot staje się niematerialny i może powoli latać.

Oddychanie pod woda: Podmiot może oddychać pod woda.

Ognista strzała: Strzały zadają obrażenia od ognia.

Ostra krawędź: Podwaja normalny przypisany broni zasięg zagrożenia krytykiem.

Deszcz ze śniegiem: Utrudnia poruszanie się i ogranicza pole widzenia.

Przyzwanie potwora III: Sprowadza pozaplanarne stworzenie, które walczy po twojej

stronie.

śmierdzaca chmura: Opary wywołujące mdłości, 1 runda.

Zygzak atramentowego węża: Tworzy symbol, który unieruchamia czytającego tekst.

Błyskawica: Elektryczność powoduje obrażenia

Chatka: Tworzy schronienie dla 10 istot.

Kula ognista: obrażenia od ognia, promień 6 m.

Ściana wiatru:
Zatrzymuje strzały, mniejsze istoty oraz gazy.

Światło dnia: Powołuje do istnienia jasne światło w promieniu 18 m.


Ostatnio zmieniony przez Nilkhari dnia Sro Cze 13, 2018 6:12 pm, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
Nilkhari

avatar

Liczba postów : 70

Karta Postaci
Imię Postaci: Alicca Vittorei
Rasa: Elf Księżycowy
Wzrost: 152 cm

PisanieTemat: Re: Magia Wtajemniczeń   Sro Kwi 25, 2018 9:12 pm

4-POZIOMOWE ZAKLĘCIA

Iluzoryczna ściana: Ściana, podłoga lub sufit wygladają na rzeczywiste, ale wszystko przez nie przechodzi.

Krajobrazowa halucynacja: Sprawia, że obszar pewnego rodzaju wygląda zupełnie inaczej (pole staje sie lasem i tym podobne).

Niewidzialność, potężniejsza: Jak niewidzialność, ale podmiot może atakować, pozostając niewidzialnym.


Tęczowy wzór: Światło wywołuje fascynacje u istot.

Widmowy zabójca: Straszna iluzja powoduje urojone odczucia zranienia, bądź umierania. Powstaje po tym trauma

Ożywienie umarłego: Tworzy nieumarłych – szkielety i zombich.

Pozbawienie sił: Podmiot otrzymuje negatywne poziomy.

Strach: Ofiary uciekają przez 1 rundę

Zakażenie: Zaraża ofiarę wybrana choroba.

Dezorientacja: Ofiara przez 1 rundę dziwnie się zachowuje.

Przejmująca rozpacz: Podmiot podlega karze –2 do testów ataków i obrażeń, rzutów
obronnych oraz testów umiejętności i atrybutów.

Zadanie: Pozwala wydać rozkaz podmiotowi

Zauroczenie potwora: Sprawia, że potwór wierzy, iż jest twym sprzymierzeńcem.

Ognista pułapka: Po otwarciu przedmiot zadaje obrażenia

Przełamanie klatwy: Uwalnia przedmiot lub osobe spod działania klatwy.

Zakotwiczenie w wymiarze: Uniemożliwia międzywymiarowe wędrówki.

Mistyczne oko: Niewidzialne oko unosi się i porusza z szybkością 9 m

Szpiegowanie: Szpieguje podmiot na odległość.

Wykrycie szpiegowania: Informuje cie o magicznym podsłuchiwaniu.

Zlokalizowanie stworzenia: Wskazuje kierunek, w jakim znajduje sie znajoma istota.

Kształtowanie kamienia: Nadaje kamieniowi dowolny kształt.

Polimorfia: Nadaje chętnemu podmiotowi nowy kształt.

Pomniejszenie osoby, zbiorowe: Zmniejsza kilka istot.

Powiększenie osoby, zbiorowe: Powiększa kilka istot.

Rozszerzenie pamięci: Tylko czarodziej. Pozwala przygotowac dodatkowe czary lub zachowac już rzucone.

Bezpieczne schronienie: Tworzy wytrzymała chatke.

Czarne macki: Macki chwytaja wszystkich na obszarze 4,5-metrowej fali.

Drzwi poprzez wymiary: Teleportuje cie na niewielka odległosc.

Gesta mgła: Uniemożliwia widzenie i spowalnia ruch.

Pomniejsze tworzenie: Tworzy jeden przedmiot z drewna lub materiału.

Przyzwanie potwora IV: Sprowadza pozaplanarne stworzenie, które walczy po twojej

stronie.

Krzyk: Ogłusza wszystkich i zadaje obrażenia od dźwięku

Nienaruszalna sfera: Kula mocy chroni podmiot, więżac go jednoczesnie.

Ognista tarcza: Atakujace cie istoty otrzymuja obrażenia od ognia; jestes chroniony przed
goracem i zimnem.

Sciana ognia: Zadaje obrażenia od ognia na dystans do 3 m i w odległosci do 6m; przejscie przez sciane powoduje obrażenia
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Magia Wtajemniczeń   

Powrót do góry Go down
 
Magia Wtajemniczeń
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Aleinor :: Organizacyjne :: Encyklopedia-
Skocz do: