Fantasy PBF. Gra jest obecnie w fazie BETA.
 
IndeksCalendarFAQSzukajGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Wszelaka Magia

Go down 
AutorWiadomość
Nilkhari

avatar

Liczba postów : 58

Karta Postaci
Imię Postaci: Alicca Vittorei
Rasa: Elf Księżycowy
Wzrost: 152 cm

PisanieTemat: Wszelaka Magia   Wto Mar 20, 2018 3:47 pm

Czary będą z czasem uzupełniane
Powrót do góry Go down
Nilkhari

avatar

Liczba postów : 58

Karta Postaci
Imię Postaci: Alicca Vittorei
Rasa: Elf Księżycowy
Wzrost: 152 cm

PisanieTemat: Zaklęcia Barda   Wto Mar 20, 2018 3:51 pm

Zaklęcia Barda


0 – POZIOMOWE ZAKLĘCIA BARDA


Pomniejsze przebranie - Tworzy drobne zmiany w Twoim wyglądzie. (Skala zmian wzrasta wraz z poziomem zaklęcia)

Przyklejenie - Przykleja przedmiot o wadze do 2,5 kilogramów do większego obiektu. (Poziom zaklęcia +1 do podstawowej wagi przedmiotu)

Śpiewający ptak - Obdarza premią +1 do Twego następnego testu Charyzmy wykonywanego po zakończeniu występu (poziom zaklęcia +2 do podstawowej premii.)

Widmowa harfa - Przedmiot nagrywa i odtwarza piosenkę na Twój rozkaz

Wykrycie rozdroży - Wykrywa rozdroża istot baśniowych w promieniu 18 metrów(poziom zaklęcia +3 do podstawowej ilości metrów)

1 - POZIOMOWE ZAKLĘCIA BARDA

Harmonia - Zwiększa efekt inspirowania odwagi o +2 (Poziom zaklęcia +2 do podstawowej premii.)

Niepokój - Podmiot unika fizycznego kontaktu z innymi.

Poznanie odporności - Określa właściwości obronne podmiotu.

Wzmocnienie - Obniża ST Nasłuchiwania o 20 (poziom zaklęcia +5 do podstawowego efektu)

Zew herolda - Okrzyk otumania istoty w promieniu 9 metrów (poziom zaklęcia +2 do podstawowej odległości)

Zniekształcenie mowy - Mowa ofiary staje się niezrozumiała, przeszkadzając w rzucaniu czarów.

Żelazny róg Balagarna - Intensywne drgania przewracają istoty na obszarze działania.

2 - POZIOMOWE ZAKLĘCIA BARDA

Chmura konsternacji
- Tworzy 3-metrowy stożek wywołujący mdłości. (Poziom czaru +1 do podstawowej długości.)

Koszmarna kołysanka
- Podmiot jest na czas rundy zdezorientowany

Lustrzane przebranie - Obserwujący widzą w Tobie przedstawiciela własnej płci i rasy.

Pospieszne kroki - Ty i sojusznicy zyskujecie +3 do szybkości i możecie iść pospiesznie dodatkową godzinę dziennie. (Poziom zaklęcia +1 godzina.)

Taneczny obrót - Wskazuje kierunek do znanego celu.

3-POZIOMOWE ZAKLĘCIA BARDA

Analiza portalu - Wykrywa i analizuje portale w promieniu 18 metrów (poziom zaklęcia +2 metry)

Lalkarz - Ofiara powtarza Twoje ruchy

Nawiedzająca melodia - 1 ofiara ulega wstrząśnięciu (poziom zaklęcia+1 ofiara )

Pobudka - Wybrana martwa istota mówi w kilku słowach, co spowodowało jej śmierć.

Raniące szepty - Dźwiękowa aura rani wrogów, którzy Cię uderzają

Śpiewka "oj, gdzie indziej!" - Teleportuje podmiot do losowego bezpiecznego miejsca w promieniu 30 m. (Poziom zaklęcia +5 m.)

Verraketha korona z cieni - Premia z biegłości +4 do testów Występów; muzyka bardów korzysta z Cienistego Splotu. (poziom zaklęcia +1 do podstawowej premii)

4-POZIOMOWE ZAKLĘCIA BARDA

Dialog - Ty oraz podmiot możecie porozumiewać się głosowo na dowolną odległość.

Poznanie słabości - Określa wrażliwości i odporności podmiotu

Roztrzaskanie kamienia - Roztrzaskujesz kamienny przedmiot lub istotę

Spojrzenie przez portal - Czyni wybrany portal przezroczystym

Ściana rozproszenia magii - Stworzenia przechodzące przez przejrzystą ścianę stają się podmiotami kierunkowego rozproszenia magii.

Świętowanie - Odurza podmiot

Zew bojowy - Otrzymujesz premię z morale +2 do testów ataków i obrażeń oraz walcząc wręcz wzbudzasz w przeciwnikach panikę (poziom zaklęcia +1 do podstawowej premii.)

5-POZIOMOWE ZAKLĘCIA BARDA

Lustrzane przebranie zbiorowe - Obserwujący widzą w podmiotach przedstawicieli własnej płci i rasy

Migotanie, doskonalsze - Jak migotanie, ale kontrolujesz czas.

Mściwość - Zabity sojusznik powraca na 1 min. (Poziom zaklęcia +1 minuta)

Ściana potężniejszego rozproszenia magii- Stworzenia przechodzące przez przejrzystą ścianę stają się podmiotem kierunkowego potężniejszego rozproszenia magii

6-POZIOMOWE ZAKLĘCIE BARDA

Tarcza kakofonii - Nieruchoma czarna tarcza tłumi dźwięki, odchyla pociski oraz powoduje głuchotę u intruzów

Pieśń żałobna - Siła i Zręczność wrogów obniża się co rundę o 2 punkty.

Zapieczętowanie bramy - Permanentnie zamyka wrota lub portal.
Powrót do góry Go down
Nilkhari

avatar

Liczba postów : 58

Karta Postaci
Imię Postaci: Alicca Vittorei
Rasa: Elf Księżycowy
Wzrost: 152 cm

PisanieTemat: Zaklęcia Maga Ilzuzji   Wto Mar 20, 2018 3:57 pm

Zaklęcia Maga Ilzuzji


0-POZIOMOWE ZAKLĘCIA ILUZJI

Wyciszenie odrzwi - Tłumi dźwięki drzwi lub okna.

1-POZIOMOWE ZAKLĘCIA ILUZJI

Sieć cieni - Zwykłe cienie, które zapewniają ukrycie wszystkim na obszarze.

2-POZIOMOWE ZAKLĘCIA ILUZJI

Lustrzane przebranie - Obserwujący widzi w Tobie przedstawiciela własnej płci i rasy

Maska cieni - Cienie skrywają twarz i chronią przed ciemnością, światłem i wzrokiem

Nawała cieni - Cienie otumaniają ofiary i obniżają siłę o 2 punkty

Przebranie nieumarłego - Zmienia wygląd jednego cielesnego nieumarłego.

Szpony mroku - Twoje dłonie stają się dotykową bronią zasięgową do walki wręcz i zadają obrażenia od zimna oraz powodują spowolnienie.

3-POZIOMOWE ZAKLĘCIA ILUZJI

Zawieszona cisza Khelbena - Programuje przedmiot, by na Twój rozkaz tworzył obszar ciszy.

4-POZIOMOWE ZAKLĘCIA ILUZJI

Studnia cieni - Ofiara wchodzi na ponury plan kieszeniowy i wychodzi stamtąd przerażona.

5-POZIOMOWE ZAKLĘCIA ILUZJI

Dłoń cienia - Dłoń o średnim rozmiarze atakuje, blokuje przeciwników lub przenosi przedmioty

6-POZIOMOWE ZAKLĘCIA ILUZJI

Lustrzane przebranie, zbiorowe - Obserwujący widzą w podmiotach przedstawicieli własnej płci i rasy.
Powrót do góry Go down
Nilkhari

avatar

Liczba postów : 58

Karta Postaci
Imię Postaci: Alicca Vittorei
Rasa: Elf Księżycowy
Wzrost: 152 cm

PisanieTemat: Re: Wszelaka Magia   Wto Mar 20, 2018 3:58 pm

Zaklęcia maga nekromanty

1-POZIOMOWE ZAKLĘCIA NEKROMANCJI

Czerw duchowy - Budowa ofiary obniża się o 1 co rundę przez 1 runę/poziom

2-POZIOMOWE ZAKLĘCIA NEKROMANCJI

Całun nie śmierci - Dzięki całunowi negatywnej energii nieumarli postrzegają Cię jako nieumarłego

Pocisk życia - Jeden promień zabiera Ci 1 pkt. życia, by zadać obrażenia nieumarłym.

Zbroja śmierci - Czarna aura rani atakujące Cię stworzenia.

3-POZIOMOWE ZAKLĘCIA NEKROMANCJI

Czaszka strażnicza - Czaszka wrzeszczy, gdy ktoś wejdzie na strzeżony obszar.

Kieł na dłoni - Kąsająca paszcza na twej dłoni zadaje obrażenia i rozpoczyna zwarcie.

Leczący dotyk - Otrzymujesz obrażenia, jednocześnie lecząc podmiot.

Nieumarła pochodnia - Nieumarłe stworzenie otacza niebieska aura, która zadaje obrażenia żywym istotom

Nieumarły porucznik - Wskazany nieumarły może wydawać rozkazy kontrolowanym przez ciebie nieumarłym

Pajęcza trucizna - Dotyk obniża siłę o 2

4-POZIOMOWE ZAKLĘCIA NEKROMANCJI

Pocałunek wampira - otrzymujesz nadnaturalne zdolności, przypominające te posiadane przez wampira i jesteś wrażliwy na ataki raniące nieumarłych

Szara aura Grimwalda - uniemożliwia podmiotowi odzyskiwanie w jakikolwiek sposób punktów wytrzymałości.

5-POZIOMOWE ZAKLĘCIA NEKROMANCJI

Zabicie nieumarłego - jak krąg śmierci, ale działa tylko na nieumarłych

6-POZIOMOWE ZAKLĘCIA NEKROMANCJI

Szkieletowy strażnik - tworzy jeden szkielet na poziom i nadaje mu odporność na odganianie.
Powrót do góry Go down
Nilkhari

avatar

Liczba postów : 58

Karta Postaci
Imię Postaci: Alicca Vittorei
Rasa: Elf Księżycowy
Wzrost: 152 cm

PisanieTemat: Re: Wszelaka Magia   Wto Mar 20, 2018 4:00 pm

Zaklęcia maga Przyzywania

0-POZIOMOWE ZAKLĘCIA PRZYZYWANIA

Rozprysk kwasu - pocisk zadaje obrażenia od kwasu

1-POZIOMOWE ZAKLĘCIA PRZYZYWANIA

Wezwanie nieumarłego I - sprowadza nieumarłego by dla Ciebie walczył

Żrący dotyk - 1 dotyk/poziom zadaje obrażenia od kwasu

2-POZIOMOWE ZAKLĘCIA PRZYZYWANIA

Stworzenie magicznego tatuażu - podmiot otrzymuje magiczny tatuaż o różnych efektach

Wezwanie nieumarłego II - sprowadza nieumarłego, by dla Ciebie walczył

Wyziewy Igedrazaara - chmura mgły zadaje stłuczenia

3-POZIOMOWE ZAKLĘCIA PRZYZYWANIA

Kwasowe zionięcie Mestila - stożek kwasu zadaje obrażenia.

Przyzwanie nieumarłego III - sprowadza nieumarłego by dla ciebie walczył

4-POZIOMOWE ZAKLĘCIA PRZYZYWANIA

Przyzwanie nieumarłego IV

5-POZIOMOWE ZAKLĘCIA PRZYZYWANIA

Kwasowa osłona Mestila - kwasowa osłona rani tych, którzy Cię zaatakują oraz uniemożliwia specjalne ataki dotykowe

6-POZIOMOWE ZAKLĘCIA PRZYZYWANIA

Ogniste pająki - ofiary zaklęcia atakuje rój filigranowych żywiołaków ognia

7-POZIOMOWE ZAKLĘCIA PRZYZYWANIA

żmijodech - wypluwasz niebiańskie lub czarcie żmije, które atakują twych wrogów.

8-POZIOMOWE ZAKLĘCIA PRZYZYWANIA

Czarne ostrze klęski - unosząca się magiczna broń zadaje obrażenia i może dezintegrować wrogów.

Lawina Zajimarna - fala breji zadaje obrażenia od zimna na poziom i może przesunąć ofiary.
Powrót do góry Go down
Nilkhari

avatar

Liczba postów : 58

Karta Postaci
Imię Postaci: Alicca Vittorei
Rasa: Elf Księżycowy
Wzrost: 152 cm

PisanieTemat: Re: Wszelaka Magia   Wto Mar 20, 2018 4:01 pm

Zaklęcia maga Odpychania

1-POZIOMOWE ZAKLĘCIA ODPYCHANIA

Trzewia z żelaza - podmiot otrzymuje premię +4 do rzutów obronnych przeciwko truciźnie

2-POZIOMOWE ZAKLĘCIA ODPYCHANIA

Zawrócenie strzał - Powstrzymane strzały zawracają w kierunku źródła.

3-POZIOMOWE ZAKLĘCIA ODPYCHANIA

Słabsza ochrona przed żelazem - podmiot staje się niepodatny na niemagiczny metal

Wymiarowe zamknięcie - chroni obszar przed podróżą międzywymiarową.

4-POZIOMOWE ZAKLĘCIA ODPYCHANIA

Zapieczętowanie bramy - Zapieczętowuje na stałe portal lub bramę.

5-POZIOMOWE ZAKLĘCIA ODPYCHANIA

Aura antymagii - pole antymagii, które działa na jedną istotę.

Potężniejsza ochrona przed żelazem - podmiot staje się niepodatny na metal o mniejszej premii z usprawnienia niż +3

6-POZIOMOWE ZAKLĘCIA ODPYCHANIA

Machina czarów - dysk magicznej energii wchłania rzucane czary

Przepisanie symbolu - bezpiecznie przenoszenie nieuruchomionego magicznego symbolu w inne miejsce.

7-POZIOMOWE ZAKLĘCIA ODPYCHANIA

Olśniewające kule Elminstera - tworzy jedną negującą wrogą magię kulę

Paszcza chaosu - obszar energii rani stworzenia i utrudnia koncentrację.
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Wszelaka Magia   

Powrót do góry Go down
 
Wszelaka Magia
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Aleinor :: Organizacyjne :: Encyklopedia-
Skocz do: